Кадрові зміни у Херсоні: Колихаєв кличе до міськради “активістів”?

У Херсонській міськраді назріває кадрова ротація в управлінні транспортною інфраструктурою. Нещодавно в одному з телеграм-каналів з’явилася інформація, що очільник міста Ігор Колихаєв збирається звільнити Марину Віркун з посади начальниці управління транспорту.




На її місце він планує призначити Ольгу Голохвастову. Ці інформацію підтвердили й наші джерела у міськраді.

Наразі ім’я останньої мало про що скаже вам. Але у 2018 році, коли містяни об’єдналися проти змови перевізників, активістка Голохвастова “вистрілила” у медійному просторі Херсона. Нагадаємо, що тоді херсонці страйкували проти підвищення вартості проїзду в маршрутках до 6 гривень. Акції протесту особливо активними були у міськраді. Тоді Ольга Голохвастова була представлена як спеціаліст з транспорту та логістики, яка закінчила Харківський національний автодорожній університет. Хоча, по факту вона навчалася у Херсонському національному технічному університеті, де була відкрита філія харківського ВУЗу.

На акціях протесту Голохвастова стала однією з ініціаторок вимог щодо звільнення тодішньої начальниці управління транспорту Марини Віркун та директора КП “Херсонкомунтранссервіс” Павла Макейчика. І ці вимоги появилися тоді не випадково. Саме тоді в кулуарах міської ради розпочалася боротьба проти Марини Віркун.

Результатом тодішніх протестів стало підвищення тарифів на проїзд в маршрутках. А нелюбов Голохвастової до директора “ХКТС” Павла Макейчика, якого вона разом з іншими активістами вимагали звільнити, змінилася на робочі стосунки з ним. Ольга Голохвастова отримала посаду на комунальному підприємстві. Причому, керівну. Вона стала заступником Макейчика. Щоправда, пропрацювала вона там не довго та нічим не відзначилася. Простими словами, просиджувала в кріслі. Кар’єра в “ХКТС” завершилася з приходом на посаду директора комунального підприємства — колишнього працівника СБУ Павла Ткаченко.

Після цього в медійному просторі про неї вже ніхто не згадував. Наразі ж перед Олею Голохвастовою майорить “кар’єрний зріст”. Хто зараз лобіює її призначення на посаду начальниці управління транспорту, поки невідомо. Та чи потрібні у владі такі “активісти на зарплаті”?

Джерело: nt.ks.ua

Залишити відповідь